Sunday, December 23, 2007

Beginner

Ik heb mijn broodmachine nog maar vier keer gebruikt en ik heb al drie fouten gemaakt:

1) vergeten te kijken of de kneders niet in het brood achtergebleven waren alvorens het te snijden
2) vergeten het programma aan te passen aan een brood van 1500 gr
3) vergeten de kneders in het bakblik te doen voordat ik er de ingrediënten ingooide

Nu maar hopen dat die ezel onthoudt waar die stenen lagen.

Nochtans is het al drie keer gelukt, en de vierde moeten we nog afwachten (deze met fout 2 én 3).


Update: ook het vierde brood was gelukt, ondanks twee van de drie kneedbeurten met 1 kneedhaak ipv 2 (en toen was duidelijk nog niet alle bloem gemengd terwijl het deeg stond te rijzen). Brood gebakken met een broodbakmachine kan gewoon niet mislukken! Joechei!

1 comment:

Anonymous said...

Fout 1 en 3 maak ik als gevorderde broodbakker ook soms nog hoor! :-D