Monday, July 02, 2007

Een mand strijk

Hebben jullie dat ook soms dat je een mand strijk alsmaar uitstelt en er dan op de duur drie hebt?
Met de kermis-avonden zijn we steeds laat thuis, staken de kinderen dan gauw in bed en tegen dan was ik te moe om nog te staan strijken.
Bovendien lekt mijn waterreservoir en moet ik nog steeds mijn vervangstuk ophalen in de winkel. Allemaal excuses, maar ik zal er toch eens aan moeten geloven... ;-)

Nu goed, voorlopig geniet ik van het vakantiegevoel. Ik had een drukke dag op het werk maar geen stress-dag, gewoon goed vol en veel te doen, en ik kwam voldaan thuis. Tijdens het eten (waarbij we de kinderen wel weer moesten aansporen om verder te eten, niet 1 maar 5 keer), klom de stress-factor alweer iets hoger, maar na het eten hebben we het speelgoed opgeruimd en zijn we weer naar het dorp getrokken voor een laatste kermis-dagje. Kato kon maar niet genoeg krijgen van de kindermolen, en bij het eerste ritje wilde Sam het ook wel eens proberen. Mama ging er veiligheidshalve maar bij zitten en het was best ook, want hij weende al vlug en wilde terug naar papa aan de kant... Maar we hebben het ritje volgehouden, al is het voor Sam daarbij gebleven. Ze mochten dan nog eens eendjes vissen en hebben daarbij stoepkrijt gewonnen (we hadden niet genoeg punten voor twee kadootjes dus hebben mama en papa iets neutraals en nuttig gekozen, dik tegen de zin van de twee bengeltjes, maar even later vond Kato het toch wel een leuk emmertje en thuis heeft ze al zitten krijten).
We hebben ook geprobeerd een Bumba popje en een hondje te grijpen in het lunapark, maar dat lijkt ons tot nu toe onmogelijk (iemand trucs?).
Daarna zijn we met een echt hondje naar het parkje gaan hollen en rollebollen.

En... ook al moet ik deze week nog werken, ik ben al helemaal in vakantiestemming!

No comments: