Monday, May 28, 2007

Ziek

Kato is een beetje ziek, al gans het weekend eigenlijk. Toch kloeg ze niet over pijn, ze had alleen af en toe koorts, wat snel over was na een lepel junifen. Daarna zag ze er helemaal niet meer ziek uit. Soms vroeg ik haar of ze keelpijn had, of oorpijn, of ergens anders, maar ze zei van niet.
Tot deze avond, toen kloeg ze wel over oorpijn. Een oorontsteking zal het dus wel zijn, twee weken geleden had Sam het en ik had daarna een keelontsteking.
Morgenvoormiddag dus maar weer een half dagje verlof om voor de zieke te zorgen en naar de dokter te gaan.

Toch was het weekend best leuk, al had ik soms weinig inspiratie. De kinderen kunnen zich niet lang met hetzelfde bezig houden en dingen als huizen bouwen met duplo blokken of poppen aankleden wekken hier niet veel interesse.
Op een andere blog las ik een tip over zoutdeeg, dat kan ik volgende keer eens proberen.

No comments: