Thursday, August 24, 2006

Ik doe het niet expres

maar elke dag kan ik wel iets vinden dat ik wil fotograferen van de kinderen.
Met een digitaal fototoestel neem je er bovendien ook gemakkelijk *iets* meer. In augustus heb ik nu precies 887 foto's genomen.
:-o

Het helpt ook dat Kato nu meer en meer wil poseren. Bijvoorbeeld gisteren, om haar nieuwe schoenen te showen.


Verder had ze ook een muggenbeet op haar oog die toch ook wel op foto moest vastgelegd worden, vond mama.


En vanavond struikelde Sam over zijn eigen voeten en viel pardoes op de stofzuiger, met een schaafwonde en buil op het voorhoofd als resultaat.


En daarna telefoneerden we naar OmaMusti en de houding van Kato die de telefoon aanreikt aan Sam deed me lachen.


En Sam die wilde ook wel eens iets zeggen aan de telefoon.

1 comment:

Anonymous said...

had ik ook maar een digitaal toestel, zou denk ik ook veel foto's nemen.

Doe maar verder, ik vind het leuk!