Saturday, August 05, 2006

Gewond!






Kato is gevallen vandaag. Ook al voor de zoveelste keer. Ze ging met buurman en hun hondje wandelen. Nu ja wandelen, het was veeleer lopen. Ze verdwenen uit het zicht en verschenen even later terug, maar buurman had schijnbaar een opvallend roze hemd aan... het was Kato die hij in zijn armen droeg.
Toen ze me zag wilde ze wel weer lopen en riep al van ver "mama! ik ben gevallen!"
Haar knie had een goeie schaafwond en het bloed droop eruit.
Ontsmetten mocht uiteraard NIET! Als ze niets aan de hand heeft, mogen we wel élk lichaamsdeel ontsmetten, maar nu het eens nodig was, was ze BANG!

Hoewel ze er even zo ellendig uitzag, dat je haar ook naar de spoed zou brengen, liep ze even later weer fris en speels rond in de tuin, resulterend in nog maar eens een val op de pijnlijke knie...



Gelukkig was B er om leuke spelletjes te spelen. Dit is: Op Reis Naar De Ardennen En Zwemmen Met Krokodillen Die Verstoppertje Spelen.

Na alle pret was het helaas bedtijd. Omdat er op Kato's knie toch een redelijk groot stuk huid weggeschaafd is, hebben we er een gaas opgelegd en vastgeplakt.

't Ging gepaard met weer een tranenvloed want er zelfs maar naar kijken deed al pijn!

1 comment:

Anonymous said...

Leuk om op zo op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen in de borkelaarstraat 12. Zo kan ik antwoorden als mijn ma zegt de Sam gevallen is: "O, maar dat wist ik allang!" Nu zijn er dus al zeker drie mensen die je blog lezen!