Tuesday, January 01, 2008

Nieuwjaarswens

Op dit - voor 1 januari - heel vroege uur ben ik misschien de enige wakkere mens van de straat. Ik vermoed dat er allicht sommigen nog niet lang geleden hun bedje gevonden hebben.

't Is dus het moment om jullie een goed, gezond en gelukkig 2008 te wensen. Om het met Phara de Aguirre (DS 29 dec 2007) te zeggen: "veel passie en een goede gezondheid", en van beiden evenveel.

Voor mij was 2007 een kanteljaar. Net zoals 2003 mij veranderde van simpel vrouwmens naar mama, heeft 2007 mij terug een beetje veranderd van simpele mama naar meer compleet vrouwmens. Ik heb er nog wat werk aan, en dat zal alle jaren van mijn leven zo blijven. Gelukkig maar, want verandering is goed.
In 2007 heb ik een start gemaakt om me ook op andere vlakken dan het moederschap te ontplooien, niet alleen van buiten (wat ik doe) maar ook vanbinnen (wat ik denk).

En ik wens mezelf nog meer van dat.

En voor u hetzelfde.

No comments: