Friday, January 11, 2008

Het Journaal

Naar het schijnt heb ik toch één of twee lezers die regelmatig eens komen piepen of er iets nieuws geschreven staat, en ik heb jullie al lang op jullie honger laten zitten, hé lieverdjes.

Tja, ik heb blijkbaar sinds nieuwjaar geen zin meer gehad om te bloggen, terwijl ik in de vakantie nogal vaak schreef. Dit schiep misschien te hoge verwachtingen.
Tijdens de vakantie had ik nochtans ook andere bezigheden genoeg, maar ik was veel thuis, vaak alleen met de kinderen, en die blogjes vervingen zo'n beetje de gesprekjes die ik normaal met L zou voeren. De voorbije weken had ik daar minder nood aan, wat niet wil zeggen dat ik alle gebeurtenissen niet ook met jullie wil delen.

Dus, wat is er zoal gebeurd: ik ben mijn nieuwe job gestart, Kato was voor het eerst deze winter ziek (de eerste schooldag met koorts thuisgekomen, 't was gelukkig snel over), iedereen was nogal moe, L had nachtwerk, ik heb me moeten aanpassen aan nog iets vroeger opstaan, de kinderen ook, zij moeten iets vroeger naar de opvang op school, ik heb tien foto's moeten afleveren als examen voor de avondcursus fotografie, ik heb het stadsleven opgesnoven tijdens de middagpauzes, heb mensen gezien waarvan het lang geleden was, een tweedaagse cursus "negotiating" gevolgd met rollenspel en alles, de kinderen eigenlijk niet zoveel gezien tijdens de week, waardoor ik meer geniet van het weekend, uitkijkend naar familiefeest, maar morgen moet ik helaas nog wat werken.

Zo, nu bent u weer op de hoogte.

3 comments:

Anonymous said...

dus blijven schrijven voor die 2 lezers, LOL

Anonymous said...

Hoi, derde lezer kondigt zich aan...

Francine said...

Kwam even hallo zeggen :-)