Tuesday, January 29, 2008

Nogge blogge?

Ik heb zo van die periodes - dat heeft u ongetwijfeld gemerkt - dat ik hoegenaamd geen inspiratie heb om te bloggen. Een blog, dat moet namelijk leuk zijn, en interessant en het lezen waard. Maar wat heb ik te vertellen dat én leuk is, én interessant én dan nog eens goed geschreven?
Eum, daar moet ik dus soms hard over nadenken.
En daar heb ik dan 's avonds helemaal geen energie meer voor.
Maar we gaan daar aan werken, aan die energie. Een goede methode zou zijn, om vanaf nu de fiets te nemen naar het werk. Het is gezonde beweging, goed voor de conditie en weerstand, en het spaart tijd uit (wachttijden bij de bus), en het is goedkoop! En tijdens het fietsen kan je zo goed bezinnen en komt er vanalles door je hoofd. Misschien wel blog-inspiratie.
Ik heb het gisteren geprobeerd. Het is 9.5 km, dus zo een goed halfuur voor een beginneling als ik. Maar de eerste 1.5 km moet ik de kinderen (+ boekentassen) op de fiets meenemen, en daar doe ik dus al 10 minuten over. Vandaag had ik er dus alweer geen zin meer in.
Toch neem ik me voor om morgen terug te fietsen.
En misschien breng ik dan 's avonds hier verslag uit.

No comments: