Wednesday, January 30, 2008

Niet gelukt

Het heeft niet geholpen: stoer te zitten verkondigen dat ik met de fiets zou gaan werken.
Regen en koude hebben me al snel van gedachten doen veranderen vanmorgen.
Liever gezichtsverlies bij mijn trouwe lezers - het zijn er toch maar 3 - dan koude waterstralen op mijn hoofd!
En liever eerst in betere omstandigheden de fiets gewend geraken, dan voor maanden de fietsgoesting kwijt zijn.

't zal niet meer voor deze week zijn, als ik Frank Deboosere zo hoor.

2 comments:

Anonymous said...

Alle begrip!
Ik vroeg me al af wat je bezielde :-)

Anonymous said...

oef, ik had een paar weken geleden ook het idee om vanaf nu alles met de fiets te doen. 'smorgens 5km tot aan het station, 'savonds 5km weer terug naar huis, dan de auto nemen om de kinderen (4) bij de oma's op te halen.
2 weken heb ik het toch wel volgehouden. En toen sloeg het weer tegen en ben ik weer mijn auto ingekropen. Shame on me, maar blij dat ik niet de enige ben..