Wednesday, June 20, 2007

In actie


(Een foto van gisteren die ik jullie niet wil onthouden, het legt de beweging goed vast......)

Vandaag hadden we Kato's verjaardagsfeestje voor haar beste vriendinnetjes. 't Was heel geslaagd! Ik heb de foto's zojuist op mijn pc gezet en bekeken, en ze zijn heel leuk, maar ik ben nu te moe om hierover verder verslag uit te brengen. Later meer.

Morgen wordt Kato VIER!

Exact vier jaar geleden zat ik op een feestje ter ere van een collega die met pensioen ging. Het was prachtig weer en heel gezellig! Ik had toen al een dag of drie heel zwakke weeën (al wist ik toen niet dat dit nog maar HEEL zwakke weeën waren ;-)), en de bevalling kon elk moment echt beginnen want ik was al een week overtijd. Maar zolang het nog ging, wilde ik dit feestje niet missen. Dus met pijn in de onderbuik reed ik met de auto naar Gent. Daar aangekomen nam ik me direct een stoel tussen alle anderen die stonden te aperitieven.

De hele avond moest ik af en toe op mijn ademhaling letten om een weetje weg te puffen. Gelukkig had ik steun van een collega die perfect wist wat ik doormaakte ;-) De anderen kwamen regelmatig bezorgd kijken of het nog wel ging, en sommigen begonnen te vrezen dat ik daar ter plekke zou bevallen :p

Tegen 23u begon ik te beseffen dat dit wel eens de echte start kon zijn, en omdat ik toch in de buurt van het ziekenhuis was, belde ik L dat hij best maar zelf kon komen. Hij werd gebracht door een vriend en we reden samen met onze auto naar het ziekenhuis. Om 0u ongeveer kwamen we daar aan. Het werd een lange nacht (midzomernacht dan nog), want Kato is pas geboren om 13u25.

Jaja, dat is al v-i-e-r j-a-a-r geleden........

zucht.......

1 comment:

Anonymous said...

Ik lees het nu pas, maar toch nog een geweldig dikke proficiat :-) Raar he dat dat al zo lang en toch zo kort geleden is..
Ook heel raar dat wij ongeveer tegelijk bevallen zijn, ik vind het heel plezant je avonturen te lezen :)