Thursday, November 23, 2006

Verstoppertje

Gisteravond hebben we met ons vieren verstoppertje gespeeld. Papa verstopte zich eerst. Kato moest hem zoeken en mama en Sam hielpen haar een handje. Het duurde even, ze zocht eerst op alle verkeerde plaatsen (of hoopte dat ze hem ergens zou zien bewegen). Ze was zo blij toen ze hem dan toch vond, achter het grote gordijn achter de zetel.
"Papa, nu ga ik mij verstoppen hé achter het gordijn."
Papa en mama moesten ook even zoeken, en dan, ja hoor, we vonden Kato achter het gordijn!
Papa verstopte zich dan achtereenvolgens onder de bureau, achter de kast en achter een stoel, en Kato deed daarop net hetzelfde. Als Kato zich had verstopt, stond Sam steeds als naar een tenniswedstrijd te kijken naar papa en de verstopplek, papa en de verstopplek...
En hij juichte enthousiast als Kato gevonden was!

Zalige momenten!

1 comment:

Anonymous said...

Ik had graag meegedaan!

De volgende keer dat ik kom doen we dat ook eens.

Dim deed dat ook graag, en hij verstopte zich op het toilet. Toen ik vroeg: waar is Dimi, antwoorde hij: op het toilet. Ik vond hem dan ook direct............