Wednesday, September 19, 2007

Weg stress!

Vanmorgen was het de eerste woensdagochtend dat ik thuis was terwijl zowel Sam als Kato op school zaten. Ik heb dus de gelegenheid met beide handen gegrepen en ben naar een boetiek hier op het dorp geweest, na mijn ochtendlijke kopje koffie.
Op anderhalf uur tijd heb ik daar wel 20 kledingstukken gepast en heb er veertien stuks (jawel u leest het goed) van gekocht... En op de valreep ook nog een mooi rokje voor Kato.
Het hoeft niet gezegd dat ik heel wat euro's armer ben, maar gezien ik nooit tijd heb om te gaan winkelen voor mezelf (alleen en in alle rust dus), en ik daar heel veel dingen mooi vond (en prijs/kwaliteitsgewijs een goede zaak), heb ik dus niet getwijfeld en alles wat me enigzins stond, meegenomen. Er is trouwens slechts 1 broek die gestreken moet worden, al de rest is kreuk- en strijkvrij.

Een nieuwe buitenkant maakt toch ook een beetje een frisse binnenkant!


Dit is het meest frivole dat ik gekocht heb, maar oh zo leuk: franjes en frutseltjes, een heel mooie gebreide vest!

En hierin zit een groot deel van de buit. Een klein deeltje is naar mijn moeder voor wat secuur naaiwerk (broeken moeten iets korter)

3 comments:

Anonymous said...

Wat een prachtig vest....

Margo said...

Hoi Yvonne,

leuk dat je reageert. Ik heb 'em vandaag al aangehad en het is echt een leuk ding. Je wordt er gewoon vrolijk van, met die franjes.
Heb jij ook een website waar ik wat meer over jou te weten kan komen? of hoe kwam je hier terecht?

Anonymous said...

Volgens mij ben ik via een andere blog bij je terecht gekomen. Geen idee meer welke :-O, sorry.
Ik heb een soort van blog, op www.herlaarhof.nl. Iedere week een stukje over het leven met een kind met autisme. En een website over mijn hobby, de link staat er als het goed is nu bij.