Sunday, January 21, 2007

Sfeerbeelden

Vorige week was het familiefeest om het nieuwe jaar te vieren.
Het was een prachtige zondag dus konden we ook buiten in de tuin van mijn nicht, en we zijn ook gaan wandelen.

Hier de vier kindjes op het feest, mooi samen aan het eten....

En hier enkele fotos van dit weekend, kindjes aan het spelen...:


Ik zit hopeloos achter met mijn foto's. Sinds het digitale tijdperk blijven de foto's al te lang op de pc, zonder af te drukken. Ik heb nog een hele stapel afdrukken liggen die wachten om ingeplakt te worden, van april tot juni 2006. En uit de foto's vanaf juli 2006 tot nu, moet ik nog een selectie maken die goed genoeg is om afgedrukt te worden. Een groot werk. Elke keer als ik bijgebeend ben, neem ik me voor om het regelmatiger bij te houden. 't Lukt me niet.

No comments: