Saturday, October 07, 2006

Terug

Een lange blogstilte.
Ik had er even geen zin meer in.
Ik weet ook niet of er nog iemand het leest, en blijkbaar heb ik die wetenschap toch wel nodig om gemotiveerd te blijven.
Ik heb wel een heel lief bericht gehad van Francine.
Haar blog lees ik regelmatig en ik kan iedereen adviseren om er ook eens te gaan kijken...

Hier nog enkele vakantiefoto's:


De reis viel wel mee, al hadden we de eerste drie dagen regen. 't Was zeven maanden geleden dat het daar regende en in vijftien jaar hadden ze er in september geen regen gehad. Dat was een tegenvaller.
Gelukkig waren de drie volgende dagen wel mooi, en konden we toch nog aan het strand en zwembad zitten....

2 comments:

Anonymous said...

Ik lees wel, hoor! Ik controleer regelmatig of er nieuwe posts zijn.

Margo said...

Hoi Marijke,

fijn dat je nog leest. Leuk ook dat je een commentje achterlaat. Het is interessant om te weten wat men ervan vindt. Anders kan ik beter een schriftdagboekje bijhouden, niet?