Wednesday, October 11, 2006

Een verwendagje

Op woensdag werk ik niet, en zorg dan voor de kinderen. Vandaag moest papa ook niet werken. Hij ging bij een vriend op bezoek en nam de kinderen mee. Zo kon ik deze namiddag eens lekker alleen de stad in om te winkelen. Ik heb voor mezelf nog eens wat kleren gekocht. Tuurlijk kon ik het niet laten om ook voor Sam een broek en trui te kopen, en voor Kato een stickerboek (daar had ze vanmiddag nog om gehuild, al haar stickers waren "op").
En ik heb mijn voorraad badolie aangevuld... Dit maakt een warm bad 's avonds dubbel zo ontspannend.

Daarna ontmoette ik vriendin V. en haar dochtertje S. Samen in het zonnetje aan de Graslei zitten, koffie op een terrasje... Toevallig kwam een vriendin van V. langsgelopen met haar baby, en kwam er gezellig bijzitten. Bedankt voor de leuke babbel, V. en K.!

Daar kikker ik nu echt van op. Ik voel me fysiek wel nog moe, maar mijn geest is weer fris en monter. Moet ik vaker doen!

No comments: