Saturday, September 09, 2006

Moe moe moe

Ik heb geen inspiratie, beste lezers, om hier een mooi stukje neer te schrijven.
Zou het komen door die steeds maar opstapelende vermoeidheid? Vannacht werd ik weer wakker, kon de slaap niet vatten en lag dan maar weer te piekeren over al het werk dat me nog te doen staat de komende maanden (voor mijn buitenshuis job dan), en of ik het wel allemaal zal klaarspelen. Wat maakt dat ik natuurlijk nu geen moed meer heb om nog wat verder te werken, nu de kinderen slapen.
Ik ben maar langs de apotheek gegaan voor een homeopathisch middeltje tegen stress.
Maar wat nog beter zal helpen (dat hoop ik tenminste), is onze vakantie in Spanje volgende week... Wat kijken we daarnaar uit!

Nu, ik heb toch m'n best gedaan om jullie een nieuw item te gunnen op mijn blog, om te voorkomen dat iedereen afhaakt.
Willen de weinige lezers zich eens kenbaar maken?
alvast dank!

1 comment:

Margo said...

Niemand? Zal ik er dan ineens maar mee stoppen?
Ik dacht dat er toch zeker 3 waren...
:-)