Monday, July 31, 2006

Een mooi gezinnetje


Een mooi ontbijttafereel! Papa leest de krant, met Sam op schoot, die geïnteresseerd naar Kato kijkt die yoghurt aan het eten is. Af en toe valt er namelijk een hapje mee te pikken van grote zus! Ze houdt zo van haar kleine broer. Vanavond belde ik hen bij oma, ze zijn daar een nachtje logeren. En als ik Kato vraag hoe het daar is, begint ze alvast te vertellen wat Sam op dat moment aan het doen is. Oma moest zelfs vragen om eens te vertellen wat ze zélf had gedaan vandaag (voor het eerst echt schommelen bijvoorbeeld, op een schommel die opa had gemaakt en aan de perenboom had gehangen...).
Ik mis hen heel erg, te meer omdat we nu drie weken constant samen zijn geweest als gezinnetje. Vandaag was mijn eerste werkdag. Vanavond kwam ik thuis en was papa daar, maar geen kindjes... We hebben het er natuurlijk eens van genomen, en zijn gezellig gaan eten met ons twee. Nu is papa gaan werken, de nachtshift. Ik mis hem ook al...
Wat een geweldig gezin heb ik!

ik voel me echt 100% gelukkig! Hold on to this moment!

No comments: